Форма входу  

   

baner-borg

   

baner-counters

   

kabinet ur

   

Наш банер  

baner-evk

 Код банера:

   

Офіційний сайт КП "Жовтоводський водоканал" Дніпропетровської обласної ради

Графік роботи на період травневих свят

Подробиці

grafik rabot

 

Шановні споживачі!

Графік роботи на період травневих свят:


27 квітня 2019р. - з 8:00 до 16:00 (перерва з 12:00 до 13:00);

28, 29, 30 квітня 2019р. – вихідні та святкові дні;

1 травня 2019р. – святковий день;

2, 3, 4 травня 2019р. - з 8:00 до 17:00 (перерва з 12:00 до 13:00);

8 травня 2019р. - з 8:00 до 16:00 (перерва з 12:00 до 13:00);

9, 10, 11, 12 травня 2019р. – вихідні та святкові дні.

До уваги споживачів послуг з водопостачання та водовідведення!

Подробиці

   1 травня 2019 року набуває чинності  Закон України «Про житлово-комунальні послуги» {Із змінами, внесеними згідно із Законом № 2454-VIII від 07.06.2018}.

Що змінює новий закон:
1.    Вводиться нарахування пені за прострочення платежів(п. 10 ч. 2 ст. 7; п. 2 ч. 4 ст. 7; ч. 1 ст. 26);
   Боржникам за комунальні послуги буде нараховуватися пеня з першого дня заборгованості з 20-го числа місяця, наступного за розрахунковим.

Стаття 26. Відповідальність за неналежне виконання договору.
   У разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі, встановленому в договорі, але не вище 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.
Нарахування пені починається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку внесення плати за житлово-комунальні послуги.
Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.

2.    Вводиться плата за абонентське обслуговування;
   З вступом в дію даного Закону в Україні буде введена абонентська плата на деякі послуги ЖКГ, окрім послуг з постачання природного газу та розподілу електричної енергії.
   “Плата за абонентське обслуговування – це платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальних послуг у багатоквартирному будинку”.  Зібрані гроші спрямують на відшкодування витрат виконавця, у тому числі – на здійснення розподілу послуг між споживачами, на стягнення плати за спожиті комунальні послуги, на обслуговування розподільчих приладів та вузлів обліку.
У Кабміні розроблена постанова, згідно з якою максимальну абонплату визначать за формулою, яка прив’язана до розміру мінімальної зарплати в Україні: мінімальна зарплата × 2,58 × коефіцієнт витрати. Коефіцієнт витрати: гаряча вода і тепло – 0,004; холодна вода – 0,0035; вивезення сміття – 0,0015. Отже, у 2019 році максимальна абонплата на тепло, гарячу воду становитиме 43 грн., на холодну воду – 37,6 грн. і на вивезення сміття – 6,1 грн.

3.    Виконавці комунальних послуг отримають право доступу до квартир споживачів( п.7 ч.2 ст.7, п.1 ст.29);
   Працівники комунальних служб отримають право безперешкодного доступу в житло для відключення за борги за комунальні послуги.

Стаття 29. Порядок доступу до житла, іншого об’єкта нерухомого майна споживача.
1. Споживач зобов’язаний забезпечити представникам виконавця комунальної послуги доступ до свого житла, іншого об’єкта нерухомого майна для:
1) ліквідації та відвернення аварій, пов’язаних із наданням відповідної комунальної послуги, - цілодобово;
2) встановлення або заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічних чи профілактичних оглядів, зняття контрольних показань вузлів обліку - згідно з умовами договору про надання відповідної комунальної послуги, договору про управління багатоквартирним будинком.

4.    Вводиться дозвіл на відключення комунальної послуги за борги (п. 5 ст. 8, п.3 ст.29).
   Закон передбачає право виконавця комунальної послуги обмежити (припинити) її надання конкретному споживачеві в багатоквартирному будинку.

Стаття 29. Порядок доступу до житла, іншого об’єкта нерухомого майна споживача
Відмова споживача надати доступ виконавцю комунальної послуги до належних споживачу приміщень у випадках, передбачених частиною першою цієї статті, є підставою для припинення надання споживачеві відповідної комунальної послуги. Після надання споживачем такого доступу надання послуги відновлюється.

 

   На 1 квітня 2019 року заборгованість населення перед КП «ЖВК»ДОР»  склала 8699 тис.грн.
   Враховуючи необхідність покращення платіжної дисципліни та стягнення боргів населення за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення, підприємство розглядає можливість використання комплекту устаткування «сhop» з припинення водовідведення.  Дане обладнання успішно зарекомендувало себе у 52 містах України. Наразі КП «ЖВК»ДОР» вже готує графіки планового відключення боржників від системи водопостачання та водовідведення після їх  попередження у встановленому законодавством порядку.

   Для уникнення наслідків нарахувань пені або відключення, споживачам, що мають заборгованість за послуги водопостачання та водовідведення до 1 травня 2019 року необхідно вжити заходи для погашення заборгованості.

   За детальною інформацією звертатися до відділу збуту КП "ЖВК"ДОР".

Стаття 29. Порядок доступу до житла, іншого об’єкта нерухомого майна споживача

1. Споживач зобов’язаний забезпечити представникам виконавця комунальної послуги доступ до свого житла, іншого об’єкта нерухомого майна для:

1) ліквідації та відвернення аварій, пов’язаних із наданням відповідної комунальної послуги, - цілодобово;

2) встановлення або заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічних чи профілактичних оглядів, зняття контрольних показань вузлів обліку - згідно з умовами договору про надання відповідної комунальної послуги, договору про управління багатоквартирним будинком.

Про коригування нарахувань за послуги централізованого водопостачання та водовідведення за лютий 2019 року

Подробиці

   01.03.2019р. набуло чинності рішення сесії Дніпропетровської обласної ради від 22.02.2019 року № 461-16VII, яким змінено вартість на централізоване водопостачання та водовідведення.

   В зв’язку зі зміною дати набуття чинності рішення Дніпропетровської обласної ради від 22.02.2019 року № 461-16VII КП «ЖВК» ДОР» провело коригування нарахувань за лютий 2019 року, з 23 по 28 число включно. За вказаний період застосований попередній тариф.

   З детальною інформацією можна ознайомитися в особистому електронному кабінеті споживача, Інфобоксі або безпосередньо у відділі збуту КП «ЖВК» ДОР».

Ремонтні роботи

Подробиці

   В зв’язку з аварією на магістральному трубопроводі питного водопостачання Ду 200 мм по провул. Привокзальний, 04.04.19 р. з 09-00 до 17-00 буде відсутня подача питної води до житлових будинків:
провул. Привокзальний 2, 4, 6, 8, 10, 12.
провул. Запорізький 2-10
провул. Філатова 35-44
провул. Дніпровський 1-10
провул. Чехова 2,4,6,8
провул. Лермонтова 1,3,5,7.

    Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей та здійснити запас питної води.

Адміністрація КП «ЖВК» ДОР»

Всесвітній день води

Подробиці

22 березня відзначається Всесвітній день води

   У цей день у всіх країнах світу акцентується увага на дбайливому ставленні до водних ресурсів, адже більше мільярда людей на планеті використовують неякісну воду.
   Більшість українців споживають воду з поверхневих водних джерел – річок, водосховищ, зокрема з Дніпра забезпечується водою близько 2/3 населення України.
   Вода річкова очищується до питної та транспортується до будинків і підприємств, а потім каналізаційні стоки після очистки повертаються знову до річок. Водоканали контролюють якість та склад води на кожному етапі циклу.
  Застарілість обладнання, щорічне збільшення концентрації забруднюючих речовин спричиняють повернення до річок недостатньо очищених вод. Використання неякісної води впливає на здоров’я як окремих мешканців, так і погіршує екологічний стан цілих регіонів.

ХОЧЕТЕ ЖИТИ В КРАЇНІ З ЧИСТОЮ ВОДОЮ?

Прості кроки, які може зробити кожен:
•    вчасно закривати кран на кухні чи у ванній кімнаті - берегти десятки літрів чистої води;
•    користуватися пральною та посудомийною машинами при повному завантаженні;
•    не використовувати фосфатні (фосфонатні) миючі засоби, бо фосфати призводять до загрозливого «цвітіння» водойм;
•    віддавати перевагу душу замість ванної;
•    вимикати воду під час чищення зубів;
•    користуватися унітазом з двома режимами зливу;
•    не засмічувати водойми побутовими відходами;
•    не мити машини на берегах річок та озер.

Перегляньте разом із сім'єю цікавий та пізнавальний ролик про фосфати та зробіть висновки кожен для себе:

Цікавинки про українські водойми можна побачити тут:

Ви не тільки зекономите власні кошти, а й подбаєте про майбутнє своїх дітей, які мають право пити чисту воду.

І пам'ятайте, що якісна вода - це основа вашого здоров'я.


22 березня відзначається Всесвітній день води

Представники німецького Банку розвитку KFW завітали до м. Жовті Води на КП «Жовтоводський водоканал»

Подробиці

   Представники німецького Банку розвитку KFW завітали до м. Жовті Води на комунальне підприємство «Жовтоводський водоканал» Дніпропетровської обласної ради», для ознайомлення з існуючими проектами з модернізації та встановлення обладнання, що в майбутньому дасть свої результати, а саме зниження витрат енергетичних ресурсів, зменшить витрати на ремонт і обслуговування мереж та обладнання, покращить якість питної води.

   Матіас Хітцель - керуючий директор консалтингової компанії MACS GmbH та Олександр Шумельда – незалежний консультант Банку розвитку KFW сектору енергоефективності, провели знайомство з Жовтоводським водоканалом, з його технологічними процесами, технічним станом підприємства.

   Стан об’єктів Жовтоводського водоканалу справив позитивне враження, при цьому було зазначено що обладнання потребує оновлення та модернізація. Гості висловили бажання подальшої співпраці в цьому напрямку.

   Пріоритетними напрямками є енергозбереження та якість питної води.

   За результатами робочої поїздки делегації німецького Банку розвитку KFW до м. Жовті Води та інші водоканали Дніпропетровської області, 1 березня 2019 року в Дніпропетровській обласні раді, при підведенні підсумків проведеної роботи, Жовтоводський та Аульський водоканали обрані для подальшої по запровадженню існуючих проектів.

   

Зараз 60 відвідувачів та 9 зареєстрованих відвідувачів на сайті

    Andr507 , chemniy1951@yandex.ua , hunter , meyer2 , serge1969 , elena_kachkova@mail.ru , vlad.zakhar , Slabodchuk
   
© КП "Жовтоводський водоканал"