Офіційний сайт комунального підприємства "Жовтоводський водоканал" Дніпропетровської обласної ради
Небезпечні водопровідні та каналізаційні колодязі і камери.
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 11.08.2016 13:08
Задоволення попиту на питну воду в населених пунктах України здійснюється шляхом використання централізованих систем водопостачання та водовідведення. Існуючі системи централізованого водопостачання та водовідведення міста Жовті Води являють собою системи складних споруд для транспортування і розподілу питної води до споживача та відведення і транспортування стоків від споживача. Однією з основних складових частин централізованих систем водопостачання та водовідведення є водопровідні та каналізаційні колодязі і камери, що являють собою підземні заглиблені споруди, що використовуються експлуатаційним персоналом підприємства для повноцінного функціонування трубопроводів водопостачання та водовідведення. Роботи в водопровідних колодязях і камерах та інших замкнутих просторах, що є складовими централізованих систем водопостачання та водовідведення належать до робіт підвищеної небезпеки. Тому до виконання робiт у колодязях i камерах водопровідних i каналізаційних мереж допускаються тільки кваліфіковані працівники під обов’язковим наглядом інженерно-технічних працівників.
Але все ж таки у колодязях і камерах отримують отруєння і нерідко гинуть обслуговуючі їх працівники, та навіть випадкові перехожі. Якщо проаналізувати інформацію про такі випадки, то можна дійти висновку, що число тих, що гинуть в колодязях в Україні складає більше десяти чоловік щорічно.
Що ж вбиває працівників в колодязях? Основних причин декілька:
- виділення в повітряний простір колодязів газоподібних отруйних хімічних речовин, що утворюються в процесі гниття та окислення органічних речовин та інших продуктів життєдіяльності людини (сірководню, аміаку, вуглекислого газу, метану і інших газів);
- відсутність в колодязях постійного повітрообміну (вентиляція) при засміченні каналізаційних трубопроводів і колодязів;
- недосконалість засобів індивідуального захисту і незастосування їх при виконанні робіт;
- безпечність обслуговуючого персоналу та їх безпосередніх керівників;
- розкрадання люків і кришок колодязів, та як результат засмічення внутрішніх підземних частин колодязів і камер сміттям і різними предметами.
При роботі в глибоких колодязях, камерах та інших заглиблених замкнутих просторах, особливо у спекотну безвітряну погоду, можуть створюватися небезпечні умови для здоров'я та життя людей. Спускаючись у глибокі колодязі, камери та інші заглиблені замкнуті простори, для виконання там роботи, людина поглинає кисень і виділяє велику кількість вуглекислоти (до 40 літрів на годину). Це призводить до того, що в робочому просторі споруди створюється застійна зона, де концентрація кисню може бути 18% і менше, а вміст вуглекислоти 10% і більше. Працівник не помічає, як з'являється задишка, посилене потовиділення. А якщо і помічає, то пояснює це для себе посиленою роботою. Поступово самоконтроль у працівника взагалі зникає. Тому важливо знати і пам’ятати постійно, що небезпечна ситуація з непередбачуваними наслідками для працівників при виконанні робіт в замкнутих просторах колодязів і камер водопровідних і каналізаційних мереж може виникнути раптово в будь-який час та за будь-яких умов.
При наявності навіть невеликих концентрацій отруйних газів в колодязях і камерах людина втрачає свідомість після декількох вдихань, а через 1-2 хвилини настає смерть.
Пересічному громадянину здається дивним той факт, що один працівник перебуває в водопровідному, чи каналізаційному колодязі, а зовні за ним неупереджено спостерігають два інші працівника та майстер. Але з метою забезпечення безпечних умов праці це є основною з нормативних вимог охорони праці.
З метою упередження нещасних випадків при виконанні робіт у замкнутих просторах водопровідних і каналізаційних мереж, експлуатаційні служби КП «ЖВК» ДОР» укомплектовані бригадами не менше трьох чоловік на чолі з майстром, навчені безпечним методам і прийомам виконання робіт та в повному обсязі забезпечені засобами індивідуального захисту працівників і засобами постійного контролю повітряного середовища замкнутих просторів.
Адміністрація підприємства постійно нагадує про неухильне дотримання вимог безпеки праці під час проведення зазначених робіт. Посадовим особам акцентовано увагу на необхідності підвищення контролю за підлеглим персоналом та недопущенню випадків нехтування вимогами охорони праці, які як відомо всім створені на гіркому досвіді не одного втраченого людського життя.
Керівництво КП «ЖВК» ДОР» закликає громадян міста неухильно дотримуватись вимог охорони праці та пожежної безпеки як на виробництві так і в побуті.
Адміністрація та
служба охорони праці
КП «ЖВК» ДОР»
Щодо порушення цілісності пломб на засобах обліку
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 14.07.2016 08:54
До уваги споживачів комунального підприємства «Жовтоводський водоканал»!
Комунальне підприємство «Жовтоводський водоканал» Дніпропетровської обласної ради», з метою інформування споживачів та убезпечення їх від можливих штрафних санкцій, надає наступні роз’яснення.
Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України (затвердженими наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 за № 190) визначено, що споживач забезпечує захист приміщень, де розташовані вузли обліку від шкідливих та інших впливів утримує зазначені приміщення в належному стані; не допускає доступу сторонніх осіб і забезпечує доступ представників виробника (контролера водоканалу) за службовими посвідченнями до засобів обліку, водопровідних пристроїв та обладнання.
У разі порушення цілісності пломб на засобах обліку, а також на їх з'єднувальних частинах, накладенихводоканалом, виявлення фактів штучного впливу на роботу засобів обліку водоканал має право вимагати від споживача проведення позачергової їх повірки до закінчення встановленого для них міжповірочного інтервалу з метою контролю правильності їх показів.
У таких випадках позачергова повірка засобів обліку виконується за рахунок споживача.
Споживач відповідає за цілісність та збереження засобів обліку, пломб і деталей пломбування, встановлених представниками територіальних органів Держспоживстандарту та водоканалу в місцях з'єднань засобів обліку, запірної арматури, манометра та іншого обладнання вузла обліку незалежно від місця його розташування.
Знімати засоби обліку, здійснювати будь-які заміни їх частин або зміни положення на водомірному вузлі, де їх встановлено, знімати пломби, накладені органами Держспоживстандарту або виробником, має право лише виробник або споживач за дозволом водоканалу.
У разі самовільних дій споживач сплачує витрату води за пропускною спроможністю труби вводу при швидкості руху води в ній 2,0 м/сек та дією її повним перерізом протягом 24 годин за добу. Розрахунковий період при безобліковому водокористуванні встановлюється з дня початку такого користування. Якщо термін початку безоблікового водокористування виявити неможливо, розрахунковий період становить один місяць.
Задля уникнення негативних наслідків, Жовтоводський водоканал застерігає споживачів, від будь-яких самовільних дій з приладом обліку питної води.
В разі необхідності в проведенні планових або аварійних ремонтних робіт на внутрішньоквартирних - в багатоквартирних будинках, дворових – в приватному секторі, необхідно здійснити виклик представника водоканалу для розпломбування засобу обліку (лічильника) питної води:
В робочі дні з 8.00 до 17.00 Відділ збуту:
тел. (05652) 9-37-41
095-234-75-36
У вихідні дні та після 17.00 робочих днів Диспетчерська служба:
тел. (05652) 5-51-14
095-234-74-82
Шановні споживачі!
Недаремно кажуть: поінформований – значить, захищений!
Запам’ятайте: самостійно знімати пломбу з лічильника питної води заборонено!
Шановні жовтоводці, жителі с. Мар’янівка та с. Суха Балка!
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 15.06.2016 09:56
За підсумками травня поточного року рівень розрахунків за питну воду та водовідведення склав 80% від нарахованих сум для оплати.
Через борги споживачів склалася непроста ситуація, що ставить під загрозу фінансову стабільність комунального підприємства «Жовтоводський водоканал», що не має можливості своєчасно розраховуватися за спожиту електроенергію, проводити роботи з утримання та ремонту водопровідних та каналізаційних мереж, здійснювати очистку води та обробку стічних вод.
Враховуючи ситуацію що склалася, комунальне підприємство «Жовтоводський водоканал» просить своїх споживачів здійснити звірення розрахунків за спожиті послуги з централізованого водопостачання та водовідведення зручним способом:
- за телефонами: 9-35-70, або 095-234-75-36;
- на сайті водоканалу в «Особистому кабінеті»;
- безпосередньо у розрахунковому вікні водоканалу.
В разі наявності поточної заборгованості здійснити її оплату. Якщо заборгованість значна, яка склалася за певний період, необхідно звернутися із заявою до підприємства для її розстрочки.
Споживачам, які отримували субсидію в опалюваний період, впевнитися у праві отримання субсидії в літній період поточного року, та здійснювати оплату обов’язкової частки платежу по субсидії.
Комунальне підприємство наголошує, що своєчасні розрахунки - гарантія стабільного водопостачання та водовідведення.
Тому, кожен споживач повинен пам’ятати, що добробут знаходиться безпосередньо в його руках!
Змінено порядок призначення субсидій на житлово-комунальні послуги
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 12.05.2016 10:41
Урядом удосконалено порядок надання пільг і субсидій на оплату житлово-комунальних послуг із метою підвищення їх ефективності. Відповідні зміни містить постанова КМУ від 27.04.2016р. № 319.
Громадянам, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг і звертаються за субсидією, пропонується не нараховувати відповідні пільги на період отримання субсидії.
Зазначене не призведе до зменшення рівня соціального захисту населення, оскільки субсидії розраховуються з урахуванням пільг на оплату послуг і обсяг обов'язкового платежу за послуги залежить лише від доходів сім'ї.
Змінами також передбачається:
- призначати субсидію на послуги з управління будинком (з урахуванням вимог Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»);
- уточнити, що дитячим будинкам сімейного типу субсидія призначається за рішенням комісії з урахуванням кількості дітей, які фактично проживають у будинку, але не зареєстровані, з моменту створення такого будинку;
- не враховувати до сукупного доходу при призначенні субсидії державну соціальну допомогу на дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, та допомогу внутрішньо переміщеним особам;
- визначити, що до сукупного доходу пільговика включається допомога по безробіттю й інші виплати, що здійснюються фондами соціального страхування;
- визначити право пільговика на отримання пільг на 12 місяців (наразі — на 6 місяців);
- перерахунок субсидії в межах установленого строку її призначення без звернення громадян здійснюється у разі перерахунку розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі (за інформацією управителя багатоквартирного будинку, житлово-експлуатаційних організацій, житлово-будівельних (житлових) кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирного будинку та організацій, що надають житлово-комунальні послуги);
Окрім цього, пропонується за підсумками опалювального сезону невикористані суми субсидії внаслідок економного споживання енергоресурсів повертати до державного бюджету. При цьому з метою стимулювання громадян до економного споживання послуг пропонується частину невикористаної суми субсидії в еквіваленті вартості 100 куб. метрів природного газу чи в еквіваленті 150 кВт/год електричної енергії (у разі використання таких джерел енергії для індивідуального опалення) зараховувати як оплату послуг, у т.ч. обов'язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди.
Аби болючі проблеми водоканалу не стали болючими проблемами міста!
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 05.05.2016 09:50
Стабільна робота життєво важливого комунального підприємства «Жовтоводський водоканал» Дніпропетровської обласної ради» знаходиться у прямій залежності від того, як сплачують за спожиті послуги з централізованого водопостачання та водовідведення жовтоводцями та жителями прилеглих населених пунктів. Прикро, але борги населення перед підприємством зростають. Це означає, що складний технологічний процес постачання питної води до осель жовтоводців, а також збір і очищення стічних вод знаходяться під загрозою. Адже через нестачу оборотних коштів підприємство не в змозі своєчасно здійснити необхідні виробничі розрахунки, без чого не можлива ритмічна робота підприємства.
На сьогоднішній день водоканалам проводиться низка заходів, що направлені на примусове стягнення заборгованості шляхом направлення до суду міста заяв про видачу судових наказів та позовних заяв про стягнення заборгованості з централізованого водопостачання та водовідведення, з покладенням на споживачів – боржників судових витрат.
Після отримання підприємством судових наказів та виконавчих листів, вони потрапляють до державної виконавчої служби, яка, в свою чергу, спільно із відповідною службою комунального підприємства «Жовтоводський водоканал» Дніпропетровської обласної ради» проводить низку заходів щодо стягнення заборгованості з боржника, а саме:
1. Звернення стягнення на заробітну плату (заробіток), доходи, пенсію, стипендію боржника.
2. Спільні рейди з відділом державної виконавчої служби міста, що направленні на складання відповідних протоколів та арешт майна неплатників.
3. Накладення арешту на нерухоме майно боржника.
Вважаємо ці заходи найжорстокішими та застосовуємо їх лише в крайніх випадках. Відповідно звертаємося до боржників з проханням не допустити того, щоб заборгованість призвела до втрати житла.
Комунальне підприємство «Жовтоводський водоканал» Дніпропетровської обласної ради» вдячне мешканцям міста та прилеглих населених пунктів, які справно сплачують за отримані послуги.
Однак, вимушене вимагати негайно погасити заборгованості за водопостачання та водовідведення боржників, оскільки саме від належної оплати від населення залежить стабільна робота водопровідно-каналізаційного господарства!
Штрафів за помилки при оформленні субсидій немає і не буде, - Павло Розенко
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 10.03.2016 08:41
Міністр соціальної політики України Павло Розенко назвав „міфами” чутки про те, що за неправильно оформлені субсидії на громадян начебто накладатимуть штрафні стягнення.
„Не буде жодних штрафів”, - наголосив Міністр у інтерв’ю інтернет-сайту strana.ua.
„Люди, які говорили, що система (житлових субсидій) не запрацює, зараз починають поширювати чутки про штрафи, а також про те, що у когось будуть відбирати будинки, субсидії, пенсії тощо, - заявив Розенко. – Такі міфи і страшні історії супроводжують систему субсидій із самого початку її заснування. Але вони не мають під собою реального підґрунтя. Штрафів не буде”.
При цьому особам, які не надали у своїх деклараціях дані про вартісні покупки, субсидії відмінять, зауважив Павло Розенко.
Він нагадав, що оперативність і коректність роботи з людьми є зоною відповідальності насамперед місцевої влади. „Немає територіальних підрозділів Мінсоцполітики, які займаються оформленням субсидій, - нагадав Міністр. – У місцевих органів влади є всі повноваження оформляти субсидії заднім числом. Тому людині, яка не отримувала субсидії, всі кошти будуть компенсовані. Багато скарг - на місцеві органи, які не дуже ввічливо ставляться до проблем людей і не завжди використовують переваги нової системи субсидій. Людям треба робити висновки. Насамперед про те, як працює місцева влада по реалізації ідей Уряду про реформування нової системи субсидій”.
„На початку реформування цієї системи я дуже переживав, як працюватиме оновлена система субсидій, - продовжив Розенко. – Було багато ризиків. Але через дев'ять місяців після того, як вона працює, я можу чітко сказати, що попри всі проблеми і претензії система субсидій реально допомогла простим людям пережити тарифний шок. Це головний позитив. Наступний критерій успішності реформи субсидій – це те, що ми забезпечили спокій в державі після підвищення цін в 2-5 разів, люди не ходять з транспарантами і не вимагають революції. І третій критерій перемоги: оплата за послуги серед населення сягає майже 100%. Система спрацювала. Було видано 5,5 мільйона субсидій. Розмір субсидії в опалювальний період становить в середньому 500 – 3000 гривень”.