Офіційний сайт комунального підприємства "Жовтоводський водоканал" Дніпропетровської обласної ради
Плата за абонентське обслуговування
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 09.09.2022 11:57
Шановні споживачі
комунального підприємства
«Жовтоводський водоканал»
Дніпропетровської обласної ради»!
Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та Постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють правила надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, підприємствами водопровідно-каналізаційної галузі застосовується плата за абонентське обслуговування з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Плата за абонентське обслуговування – це платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги для відшкодування витрат, пов’язаних з укладанням договорів, здійсненням розподілу обсягів спожитих послуг, нарахуванням та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, а також за виконання інших функцій, пов’язаних з обслуговуванням виконавцем абонентів за договором про надання комунальних послуг.
Інформація про введення в дію та розмір плати за абонентське обслуговування оприлюднювалася на офіційних веб-сайтах підприємства та органу місцевого самоврядування у лютому 2022р. до початку війни в нашій державі. Плата за абонентське обслуговування повинна була застосовуватися з квітня поточного року.
З моменту введення в дію воєнного стану в Україні, для підтримки населення та полегшення адаптації тимчасово переселених осіб до нашого міста, КП «ЖВК» ДОР» прийняло рішення про тимчасове відтермінування періоду застосування плати за абонентське обслуговування.
На теперішній час підприємство працює в надскладних економічних умовах. Для недопущення зупинки діяльності, а також зважаючи, що на нашій території не ведуться активні бойові дії, підприємство повідомляє, що плату за абонентське обслуговування буде введено в дію з 01 жовтня 2022 року.
Для всіх споживачів КП «ЖВК» ДОР» плата за абонентське обслуговування з 01.10.2022р. становить:
Плата за абонентське обслуговування нараховується щомісячно на одного абонента (підключення за особовим рахунком, квартиру або будинок) та не залежить від обсягів спожитої води. У разі відсутності фактичного споживання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення споживач не звільняється від плати за абонентське обслуговування.
Споживач щомісяця вносить однією сумою плату Виконавцю комунальної послуги, яка складається з плати за спожиті обсяги водопостачання та водовідведення згідно встановлених тарифів та плати за абонентське обслуговування. Таким чином, плату за абонентське обслуговування споживачі оплачують одночасно з оплатою за спожиті послуги з централізованого водопостачання та водовідведення одним єдиним платежем на рахунок КП «ЖВК» ДОР».
Водночас наголошуємо, що окрема плата за опломбування/розпломбування приладів обліку за заявами замовників з 01 жовтня 2022р. скасовується.
Періодична повірка, ремонт та заміна вузлів обліку здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку.
Під час воєнних дій усі кошти, які сплачуватимуться споживачами у складі абонплати, будуть спрямовуватися на першочергові потреби для забезпечення стабільної роботи підприємства.
Технічні проблеми з оновленням сайту
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 31.08.2022 11:03
UPD: 31.08.2022 16:30 проблему в ЦОД Датагруп вирішено.
Наразі існує технічна проблема з оновленням сайту, інтернет-провайдер та ЦОД вже вирішує проблему.
Передані показання та платежі будуть збережені. Після відновлення доступу всі данні будуть оброблені білінговою системою.
Вибачте за незручності, дякуємо за розуміння.
Інформаційно-обчислювальна група.
Аварійно-диспетчерська служба КП «ЖВК»ДОР» повідомляє
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 31.08.2022 09:32
31.08.2022
31 серпня 2022р. о 8:30 знову відбулося погашення електричної підстанції з невідомих нам причин та припинення подачі електроенергії на насосно-фільтрувальну станцію №4.
В результаті чого, з 8:30 до 9:10, було аварійно припинено водопостачання споживачам міста. Наразі водопостачання відновлено в повному обсязі.
Попереднє аварійне відключення від електроенергії насосної станції 2-го підйому призвело до виходу з ладу 3 пожежних гідрантів та додатково було виявлено більше 20 витоків. Такі аварійні відключення також негативно впливають на якість питної води